Winter comes, oh, winter crush all of the things that I once loved

 
 
 
 
 
MEN HALLÅ PÅ ER! Det var inte igår. Jag är egentligen inte 'tillbaka' utan det vart en sån där stund jag helt plötsligt har bilder att bjuda på. Var ute och fotade lite på eftermiddagen precis innan solen faller nedanför horistonten bort i glömska i några timmar. Hade varken stativ eller fjärrutlösare med mig, så när jag fick impulsen att vilja fota självporträtt fick jag lösa det i alla fall. 
Inget speciellt har hänt under tiden jag har legat lågt på bloggen. Jag har mått bra ena dagen för att sen må dåligt igen nästa dag och så går det runt. Så jag mår väldigt olika från dag till dag. Har fått finna andra sätt att få ut mina känslor än att skriva dem på bloggen, om man ska se något positivt med det. Jag har även funnit mig själv med mer tid och någorlunda ork till skolan. Faktum är att skolan flyter på helt okej nu, vilket är ett stort steg för mig. Att klara sig igenom varenda dag i en hel vecka är liksom gigantiska framsteg. Det är fortfarande lite överväldigande att klara skolan vissa dagar, nian är ju ändå en del att sysselsätta sig med bara som det är. Men jag vill i alla fall säga massvis med folk som gjort, sagt och skrivit så fina saker till mig nu. Det betyder massor att känna att man har folk som verkligen bryr sig! Tack allihopa. ♥
Kommentarer
Molly

Fantastiska bilder!! Den tredje är så galet cool med rörelsen och de där träden i bakgrunden!

Svar: Åh, tack så mycket!
Sofia Krantz

Datum: 2014-11-12 Klockan: 21:01:08 Blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se
Julia Müller-Sandvik

Hoppas att du är okej, bloggtvång är det sista man ska tänka på :) Bilderna är fantastiska :)

sv: HEJA DIG!!! HEJA HEJA HEJA DIG!! Jag har bara varit vegan i 16 dagar, och jag har egentligen bara "bestämt" att jag ska vara det i 7 dagar och sedan tänkte jag bli vegetarian, men nu fortsätter jag så länge jag vill :D

Svar: Tack, tack och tack, snälla. ♥
Sofia Krantz

Datum: 2014-11-16 Klockan: 11:41:22 Blogg/hemsida: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Emma

Ååh, gillar verkligen den översta bilden!!

Svar: Tackar så hjärtligt!
Sofia Krantz

Datum: 2014-11-23 Klockan: 14:34:52 Blogg/hemsida: http://forskalle.blogg.se
Josäfin Andersson

Härligt att höra att du känner dig bättre! Bilderna är sååå fina, älskar att du la in en rörlig i mitten. Gav hela serien liv! :D

Svar: Tack snälla för din kommentar. :D Vad glad jag blev.
Sofia Krantz

Datum: 2014-11-29 Klockan: 17:10:22 Blogg/hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: