But time is on your side

 
  
Kände att det skulle bli jätte skönt att få sova ut idag, eftersom vi har hemstudiedag men såklart vaknar jag vid sju i alla fall. Jahapp. Thanks a lot, I guess.
I alla fall så har jag ju lite pluggande att göra så det är väl bra att bara få det gjort helt enkelt. Ska sätta mig med det nu.
 
På tal om ingenting annat; Julia kom fram till mig i skolan igår och gav mig ett halsband som hon hade gjort och köpt till mig och som det stod "Assbutt" på. Har ni inte sett Supernatural så kanske ni inte förstår men alltså seriöst vad gullig vän jag har, hahaha. Hon känner mig väl. (här är en bild på halsbandet också)
 
Här är lite musik, because it makes everything better.
Kommentarer
MATILDA

Vilka bra låtar :)

Datum: 2014-10-18 Klockan: 21:57:49 Blogg/hemsida: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: