Frida & Azzi

 
 
 
När jag följde med Frida till stallet var ju mitt main-project egentligen att fota Frida och Azzi men det blev ju mest bilder på andra hästar eller kor som har blivit publicerade men jaja, här har ni några fler.
Jag kollade precis klart på säsong 3 av Sherlock. Asdfghjkl, what a masterpiece! Vill inte vänta typ ett och ett halvt år till nästa säsong. Att kolla på tv-serier är det enda jag får gjort just nu om jag ska vara ärlig. Borde nog ta mitt upp ur stolen och göra något egentligen. Kanske sova? Blir förmodligen det. 
Kommentarer
EBBA LAGERSTRÖM

Jag har nio säsonger av supernatural, jag kommer typ få titta tills jag dör haha. Ångrar helt klart att jag börja, blir så extremt besatt. ;)
Kram!

Datum: 2014-10-11 Klockan: 11:29:23 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se
Molly

Härliga bilder!:3 Åh Sherlock, så jäkla bra serie!

Svar: Tack! :D Jaaaaa, verkligen.
Sofia Krantz

Datum: 2014-10-11 Klockan: 15:16:24 Blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: