I'd say I was wrong just to make it fill all the spaces

 
De senaste dagarna har varit bättre än vad jag trott. Har känt att jag varit i en rätt lugn sinnesstämning och jag har åstakommit en del. Var ute på promenad igår och tänkte fota, men plötsligt kommer en hund (en gordon setter närmare bestämt) springande i skogen helt själv och jag får då gå runt och leta efter vart den kommer ifrån. Hahaha, visade sig att den bara hade sprunigt iväg från ett hus rätt nära. Så mycket fotande blev det egentligen inte. Imorse åkte vi ut och kolalde på ihopsläppet med Azzi och en annan häst, men Azzi tyckte det hela var rätt tråkigt så blev inga roliga bilder där utan gick istället runt och fotade de andra hästarna. Har blivit mycket hästbilder nu vilket är lite ironiskt eftersom jag inte är i stallet alls egentligen. 
I övrigt idag har jag hunnit med att skriva klart och skicka in en NO-uppgift, rensa i mapparna på datorn lite, städat djurburar, diskat, gjort världens godaste lunch åt mig själv och även redigerat lite bilder. Det låter väl inte som några fantastiska saker att åstkomma men jag har varit så nere senaste månaderna och inte orkat eller klarat av att göra särskilt mycket. Allt har bara känt super jobbigt, även sånt som tillhör vardagen. Så att ha några dagar då det känns åtminstone lite bättre känns väldigt bra. Fick prata av mig lite häromdagen, vilket jag har fått sådär svårt för igen, så jag tror att det har bidragit till att jag inte känt samma tyngd nu. Väldigt skönt i alla fall och får väl njuta av det så länge det håller. 
Kommentarer
Emilia Svedlind

Vilken fin bild på Goldini!!

Datum: 2014-10-12 Klockan: 15:41:58 Blogg/hemsida: http://emiliasvedlind.blogg.se
EBBA LAGERSTRÖM

Härligt att det har varit bra, älskar själv känsla av att känna sig aktiv! :)
Kram!

Datum: 2014-10-12 Klockan: 15:47:16 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: