All the girls with heads inside a dream

 
Häromdagen satt jag i köket och åt frukost när plötsligt en hjort plötsligt dyker upp på baksidan. Hade kameran nära till hands men enbart 50mm:arn på så det blev ju inte fantastiska bilder eftersom den stod en bit bort. Men jag har ju inte mycket mer nya bilder att bjuda på helt ärligt så man tager vad man haver. 

Idag är en väldigt seg dag. Jag kan utan att överdriva säga att jag i princip bara sovit, ätit eller hängt med och skjutsat Frida till stallet. Kroppen känns tung och jag vill helst fortsätta sova ännu mer. Men får väl försöka sysselsätta mig med något. Förmodligen slutar det bara med att jag hamnar framför datorn eller somnar. Men, men, får väl stå ut med att det är allt för många timmar kvar på denna dag. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: