Another foggy morning

 
 
 
 
 
Dagsfärska bilder varenda en faktiskt. Lyxigare än så kan det väl inte bli? Haha. Nejmen det känns skönt att ha fotat en del de senaste dagarna. Åkte nämligen hem till Julia igår och blev även så att jag sov över där till idag. Älskar att vara hemma hos henne verkligen. Vi var ute och fotade lite igår och sen tog jag en del bilder lite spontant då jag ändå hade kameran på mig. Ljuset var helt magiskt och det var väldigt dimmigt. Fast det var väldigt svårt att fånga på bild, tyvärr. Lite surt när man blir serverad så fint ljus och inte kan fånga det ordentligt.
Kommentarer
Josäfin Andersson

Åh så fint!! Dock är dimma jättesvårt att fota, tro mig! Har försökt i år haha :D

Svar: Ja, har reblogat för mycket bilder på dimma på Tumblr så då blir man lurad att det är jätte enkelt att fota. Men det är det verkligen inte... ;)
Sofia Krantz

Datum: 2014-09-16 Klockan: 20:54:14 Blogg/hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: