Ebba Lagerström

 
 
 
 
Jag och Ebba har inte träffats på ett tag. Vi har försökt få till något datum som passar men det har inte riktigt gått. Så helt impulsivt idag fick vi till det så att vi kunde träffas. Super kul verkligen! Så trist att vi inte kunnat få till det att träffas oftare. Mest pratade vi om allt mellan himmel och jord, sådär som det blir när man inte har setts på ett tag. Då har man en del att prata (eller i mitt fall; klaga) om. Sen gick vi en sväng och fotade och Ebba fick då stå modell. Kul att få fota lite porträtt igen. Blir faktiskt inte jätte ofta jag gör det. Ebba gör sig i alla fall sjukt bra på bild så det blev några bra bilder faktiskt. 
Måste även bara dela med mig av den här bilden nedanför jag redigerade hemma hos henne. Helt klart bästa från dagens photoshoot! Herregud vad vi skrattade åt den här. Klicka på den för att se den större.
 
Kommentarer
EBBA LAGERSTRÖM

HAHAHAH, ÅH, Den där bilden är så himla underbar, helt klart bästa bilden på hela dagen. ;)
Super trevligt att träffa dig verkligen, det måste vi göra om snart igen! <3

Datum: 2014-09-13 Klockan: 21:26:28 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se
Caroline

Åh, djurrätt, veganism och fantastiska bilder. Din blogg är verkligen perfekt! <3

Svar: Alltså ååååååååååh, gud vad glad jag blir. Tack, tack, tack! <3
Sofia Krantz

Datum: 2014-09-15 Klockan: 12:45:03 Blogg/hemsida: http://turbosuit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: