I will breathe in all the truth I can stomach if it keeps you alive

 
 
 
 
Har blivit en rätt oproduktiv dag idag. Inte för att jag brukar åstakomma särskilt många underverk andra dagar men idag kände jag redan när jag vakade att jag bara ville stanna kvar i sängen. Så de första timmarna vart spenderade inlindad i massa filtar och tittandes på Sherlock. Gick faktiskt med på en promenad vid stallet när vi skjutsade ut Frida. Gick med mamma, Janne och Rocky (Jannes hund). Blir så glad av att se att det är väldigt stora hagar där runt om kring. De är gigantiska i jämförelse med det man oftast ser idag. En fröjd för ögat är det att se. Så borde alla hästar få ha det, inte små leriga paddockar som inte är mycket större än boxarna.
-
Har tyckt väldigt mycket om Foster the People sen innan men häromdagen satt jag och lyssnade igenom hela deras nya album "Supermodel" och förälskade mig ännu lite mer i dem. Den här låten, Best Friend, Goats in trees (de har bästa titlarna på sin låter, shhh) och Fire escape är favoriterna. ♥ Sen gillar jag självklart flera låtar från "Torches" också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: