All I speak is static screams

 
 
 
Fotade självporträtt för första gången på extremt länge igår. Jag har mått lite sådär några dagar nu och inte gjort särskilt mycket, men mamma lyckades tillslut få ut mig och jag fotade självporträtt. Kändes väldigt ovant men blev först väldigt nöjd med bilderna. Idag är jag dock mer självkritisk och kände först inte ens för att lägga upp dessa här, men det gäller väl att kliva lite utanför sina egna ramar ändå. Sista bilden är by the way från ett videoklipp, därav kvalitén. 
Kommentarer
Johannes

De var ju jättefina! (Hälsar en som bara råkade ramla in här av en slump.)

Svar: Tack så jättemycket!
Sofia Krantz

Datum: 2016-05-02 Klockan: 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: