Svag

 
Idag har jag inte åstakommit något allt känns det som. Egentligen har jag åstakommit allt jag är kapabel till, men det känns aldrig tillräckligt. Jag tvingade mig upp tidigt för att lillasystern hade morgonfodring i sitt stall, hade en enormt jobbig kväll igår och kunde knappt ta mig ur sängen imorse. Lyckades hänga med på något sätt och hjälpte henne. Min slutkörda kropp tog sig sedan hem igen, lyckades hålla mig vaken i några timmar för att sedan bara slänga mig på sängen och sov i flera timmar för att slippa ångesten som rev i bröstet. För ett par dagar sedan dök ett familjeproblem upp åter igen. Något som hänt så många gånger tidigare, men nu har det varit lugnt såpass länge nu så jag är bara i sådan chock att jag är i samma jävla familjesits som jag varit så många gånger tidigare nu. Det här har gnagt i bakhuvudet hela tiden sedan dess och jag vet inte ens hur jag ska hantera det här. Jag är så arg, ledsen och trött på det här nu. Jag har inte orkat ta kontakt med min ena förälder ens på grund av det här och allt har bara varit så överväldigande och jobbigt, men idag pratade vi tillslut och jag lyckades på sagt det jag ville ha sagt och att jag inte orkar med det här just nu. Men jag känner mig inte modig trots att jag sa allt det, trots att jag faktiskt svarade i telefonen trots hur jobbigt det kände, jag känner mig så jävla svag och trasig bara. Det räcker med allt annat som redan plågar mig just nu - jag behöver verkligen inte en till sak som ska förstöra precis allt. Jag orkar bara inte med att behöva kämpa såhär exakt hela tiden. Jag springer bara runt och runt och måste konstant kämpa, jag har inget val om jag får ta pauser och andas ut - och jag får aldrig pauser. Är bara så fruktansvärt trött och vet inte hur mycket mer jag klarar av. Vill mest kräva ner mig i mitt täcke och sova tills allt jobbigt bara försvinner, men jag kan inte det och jag har inte det valet. Det har någon annan och jag är så jävla trött på att inte vara i kontroll.
 
Kände bara att jag måste få skriva av mig lite innan jag exploderar.
Kommentarer
Sarah

Fin bild :)

Svar: Åh, tack!
Sofia Krantz

Datum: 2016-04-04 Klockan: 11:35:19 Blogg/hemsida: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: