I'm writing the future, I'm writing it out, loud

 
 
 
 
Ser ni hur fin Sanna är alltså? Helt sinnes verkligen.

And with the black banners raised as the crooked smiles fade

 
 
 
 
Har spenderat majoriteten av dagen tillsammans med Sanna. Hon är verkligen så fin, stark och bäst på alla sätt! 
 
Tänkte också på - borde verkligen byta min header/design pga hur gammal är den ens??!!! Men har inte tid eller ork så vet ite vad jag ska göra riktigt?

Old but gold



Kan vi uppskatta denna gamla video på Paramore och uppskatta hur jävla fantastisk Hayley och Taylor är!!! (räknar inte med Josh eftersom han inte är med i bandet längre) De håller på att skriva sitt nya album nu och jag är så jävla excited och kommer gråta så jävla mycket om de inte kommer till Sverige på turne sen. Har fan väntat typ 6 år på att få se dem live nu så det är fan dags nu.

Mitt hjärtas låga

 
 
Imorse var Qastor ute på balkongen som går från mitt rum för första gången. Är knappt aldrig ute på balkongen själv så det har helt enkelt aldrig blivit av att han varit där ute. Han var väldigt nyfiken och förvirrad och jamade åt mig gång på gång. Dock var morgonljuset så sjukt fint och stundvis satt han helt stilla på balkongräcket och kunde inte annat än att knäppa lite bilder på honom. Världens finaste! Älskar honom så mycket. Skulle inte klara mig utan honom.

Sometimes you've got to bleed to know, that you're alive and have a soul

 
 
 
 
Har tre V:n för denna människa - världens vackraste vän.

Head in the clouds

 
Keep your feet on the ground
When your head's in the clouds
 

Dea Kollár

 
 
 
 
 
I helgen var det dags för Vegoforum, en mässa som fokuserar på veganism och vegetarisk kosthållning. Så helgen spenderade jag då tillsammans med hon vackra här över - Dea. Hon skrev till mig på tumblr för ett bra tag sen, och sen började vi prata helt enkelt. Hon är precis som jag också vegan. Vi träffades första gången på Vegomässan i december och nu när det var dags för ännu en mässa passade vi på att ses i samband med det. Så jag har bott hos henne över helgen helt enkelt. Det var supermysigt verkligen!

Solnedgång på Los Pocillos

 
 
 
 
 

Roadtrip i norra Lanzarote

 
 
 
 
 
 
 
 
 

I think it's time you burn me down

 
 

Playa de Famara

 
 
 
 
 
 
 
 
Vi åkte till en den här stranden och surfade en dag, eller alltså jag surfade inte för jag är feg men några andra gjorde det. Det var verkligen den coolaste stranden jag varit på, finns inga ord för att förklara hur coolt det var och bilderna gör den verkligen inte rätt. 

Timanfaya

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En dag åkte vi till Timanfaya - en nationalpark på västra sidan av Lanzarote med massor av vulkaner. Verkligen en uppelevelse! Om du åker till Lanzarote är turen med buss som går runt Timanfaya verkligen ett måste. Lanzarote är ju en vulkan-ö och på största delen av ön är fri från växtlighet.

You are out of my mind