Hopptävling på Klagshamn Ryttarförening

Här är alltså bilderna från när jag fotade en hopptävling på Klagshamns Ryttarförening. Dock ville mina föräldrar åka hem så snart så möjligt så jag fick bara fota de fem B-ponnyerna som hoppade. Resultatet av bilderna blev faktiskt över förväntan. Det var ju min första hopptävling jag fotade så jag förväntade mig inte så mycket...

 
 
 
 
Canon EOS 60D | Canon EF-S 18-135mm f/3,5-5,6
 
Ekipaget längst upp är alltså vinnaren, och på bilden längst ner kan ni se deras ärovarv. Tyckte personligen att hon red bäst också så hon var värd det, inget illa ment mot de andra. De var också väldigt duktiga! De blev två vägringar, en på häst nummer tre som välte ett helt hinder med sig, men det fick jag inte på bild dock. Och den andra ser ni ju på häst nummer fyra.
 
Började i alla fall skolan igår. Insåg inte hur mycket man faktiskt har saknat sin klass! Dock för att vi var fyra personer färre nu. Vi kändes väldigt få kvar i klassen nu när vi är arton personer. Det var tänkt att jag, Julia, Clara och Tess skulle gå på stan mest för att träffas lite men det slutade med att vi var 11 personer som gick runt där och stod ivägen för alla vad vi en gjorde. Haha!
Kommentarer
Anonym

Jättefina bilder, ska du bli fotograf när du blir stor? :)

Datum: 2012-08-28 Klockan: 14:17:43
Ellen (alatariel)

Jätte fina bilder, älskar den där den vita hästen vägrar, jätte fin rörelse bild! :)

Datum: 2012-08-29 Klockan: 17:36:49 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi
Ellen (alatariel)

Sv: Så lite så! :D ♥ Och tack såå himla mycket själv! :D

Datum: 2012-08-29 Klockan: 17:56:48 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi
isabella

svar: hihi tack! ja men det borde jag ha gjort, hehe tänkte nog inte på det.. saknar dig!!!! vi har inte setts på ett år.. nog för att förra året var första gången, men ändå.. herregud, konstigt på något sätt. :(

Datum: 2012-08-29 Klockan: 19:22:21 Blogg/hemsida: http://bruneta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: