I wouldn't mind it, at all

 
 
 
 
Lite bilder från imorse hemma hos Julia. Vaknade av Zorro som jamade ute i köket, och gick ut då till honom och gosade en stund. Han jamade ynkligt hela morgonen och ville ha mat. Haha, det är sjukt hur ynklig den katten kan låta. Han låter som en hes kattunge som inte fått mat på tre år. Sötisen! Fick det hela på film också, han är så sjukt söt. 
Dock någon minut efter att jag tog det översta fotot fick jag svårt att andas, allt började snurra och och jag var nära på att svimma. Och på vägen tillbaka till huset ramlade jag ihop i snön (observera att jag inte hade några täckbyxor på mig) och kunde knappt komma upp igen. Åkte sen hem och konstaterade att jag hade 39 graders feber, mysigt-mysigt. Har mått rent ut sagt skit hela eftermiddagen, men nu har Alvedonen börjat värka lite så orkar gå upp i alla fall. Hoppas på att blir frisk snart. Men det blev ju bra bilder i alla fall!
Kommentarer
Anonym

Krya! :)

Datum: 2012-12-11 Klockan: 21:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: