You're the closest to heaven that I'll ever be

 
 
 
Lite fler bilder från soluppgången jag fotade en morgon. Gud så fint det är! Solupp/nedgångar är nog det bästa som finns tror jag. Och det finaste som finns. 
 
Åh gud, världens bästa riddag idag. Första passet var dressyr och han gick lagom fint först. Lite pigg efter galoppen en liten stund men annars bra, men den sista kvarten lossnade han och gick sådär super duper fint. Tänkte att eftersom både de andra dagarna har det gått sämre på det andra ridpasset så förväntade jag mig inte mycket. Det var markarbete och blir han ju oftast ganska pigg. Blev inte riktigt pigg någon gång faktiskt utan bara jätte fin. Det var i alla fall en rolig lektion, red utan stigbyglar över bommarna lite också. Och i slutet fick vi galoppera i jockeyläder, det tyckte han var kul. Världens finaste ponny. Han fick massor av kramar, pussar och godis efter det ridpasset. Kunde inte ha varit mer perfekt. 
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Jätte fina bilder! :)

Datum: 2012-12-29 Klockan: 15:51:22 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: