This is me swallowing my pride

 
 
Hittade en bokeh bild från Barcelona och ville göra något med den. Fick blev en mening ur låten Back to December.
Anledningen till att den nedersta lilla klickbara bilden är där var bara för att jag var i stallet igår och fick reda på att Härold hade åkt nu. Visste att han skulle åka men inte vilken dag. Kommer sakna den lillen! 
Tror jag kanske ska ta en bloggpaus då jag känner att jag inte har inspiration alls just nu och mest känner press över att jag inte bloggar så mycket eller har något att blogga om. Och när jag bad er ge förslag vad jag skulle skriva om fick jag ju inte direkt mer hjälp med det! Haha... 
Kommentarer
Hanna

Politik? :)

Datum: 2012-11-07 Klockan: 20:59:39
Anonym

Hästras? Boktips? :)

Datum: 2012-11-08 Klockan: 18:11:55
Ebba<3

Du slutar inte blogga..Du måste fortsätta.
Men du kan väll be någon film när du rider..Hoppa med din kanin och be någon fota.Skriv bara om vad som händer på dina dagar.Skiv hiss/dissar! Det tycker jag är kul att läsa om.Gör någon frågestund!
Lite tips från mig och du SLUTAR INTTTEEEE att blogga.

//Ebba<33333333

Svar: Tack för alla förslag. Ska försöka bättra mig! Men jag ska nog inte sluta blogga för alltid i fall det blir så utan det blir bara tills min inspiration är tillbaka. (:
Sofia Krantz

Datum: 2012-11-09 Klockan: 20:15:40 Blogg/hemsida: http://teamelc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: