Tre bilder från idag

 
 
 
Här är tre bilder från idag. Just idag har jag hunnit med ganska mycket, vaknade vid halv nio snåret och åt jordgubbar sen drog jag ut och joggade några kilometer. Fotade lite självporträtt när mitt hår var blött sen. Hade den sista biten av släkten här och åt lunch. Sen bar det ut till Major. Red ut en sväng först sen red jag ute på banan. Haha, ser ni att han visar tänderna på bilden? Han brukar alltid gå så, så himla söt. Han gick fint i början, galoppen var riktigt fin faktiskt. Gjorde för skoj skull ett galoppombyte, har ju inte riktigt gjort det innan men jag vet ju sen långt innan hur man gjorde och det gjorde han galant så det blev väl fyra stycken. Inga perfekta byten men han gjorde dem i alla fall utan problem, dock lite småbockningar när han tyckte att det var jobbigt. Dock blev han rejält stark precis efter bytena och var REJÄLT het och stark i slutet i galoppen. Men efter att jag fick ruska tag i honom lite lätt och mycket avbrott till skritt och halter så tillslut lugnade han sig. Körde annars ett rätt kravlöst pass, fokuserade inte så mycket på formen dock var den faktiskt rätt fin ändå ibland. Han är himla härlig den hästen, världens allra finaste. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: