Charmig vovve

 
 
 
Charmiga bilder på söta Tintin. Han gnuggade ansiktet i gräset. 
Andra dagen på ridlägret idag, det började med att jag skulle rida Cojan på förmiddagen och Agge på eftermiddagen. Men det slutade med att jag bara hade Fille hela dagen, haha. Man får förhandla lite! ;) Fille är så tjock så jag fick rida barbacka idag. Hästarna skrittas ju fortfarande bara så vi skrittade ut en bit sen jobbade vi dem i skritt på stora banan. Stel och stark häst som hänger sig på bettet, men han mjuknade sen och blev väldigt fin stundvis, men det gick som en bergochdalbana. Imorgon ska vi faktiskt börja trava. Fille var aningen lugnare idag vilket var skönt. 
Har även ett ämne som jag verkligen måste skriva ett åsiktsinlägg om, tänkte på det idag när vi red och det gjorde mig väldigt arg. Det kommer ut om ett tag kanske.
Kommentarer
Jonna Pettersson

Shit vad fina! Vilken kamera har du använt samt vilket objektiv? Hur har du redigerat dom? :)

Datum: 2013-07-30 Klockan: 18:17:32 Blogg/hemsida: http://munsborodarragh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: