This pain is just too real

 
 
 
 
 
Jag nämnde ju att jag fotade Julia eftersom jag har haft en fotoidé ett tag. Idén är inspirerad av låten My immortal av Evanescence, eller egentligen musikvideon på grund av att Amy Lee är klädd på ett liknande sätt. Låten är otroligt vacker måste jag säga, nog en av de vackraste låtarna som har skrivit och den gör mig lika gråtfärdig varje gång. Kärlek till den! Och musikvideon är också alldeles för vacker. Rekommenderar att ni lyssnar på den medan ni tittar på bilderna. Blev faktiskt ganska nöjd med bilderna, var först rädd att dem inte skulle passa i svartvitt men det gjorde dem faktiskt. Bra att man har en sjukt vacker vän också som gör sig bra på bild, till skillnad från mig, haha. Sad but true! Idag har mitt humör varit allmänt bra, vet inte varför men jag klagar inte för det i alla fall. Mer bilder från denna photoshoot kommer.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: