Världens allra bäst ponny

 
 
Idag red jag då alltså Fille. Super mysigt! Det känns som det var ett tag sen nu. Vi skrittade först ut en liten längre runda och gud vad pigg han var då. Riktig power i den där skritten. Men han verkade glad att få komma ut i alla fall. Sen red vi ute på stora banan. Han var aningen stel i början men det släppte sen. Inget wow-pass men jag fick en bra känsla i galoppen för den var lugn och rund. Sen var han ändå rätt seg för att vara han, fick driva på lite mer än vanligt. Men han var ändå glad och framåt. Hade bra fokus på mig hela passet, men blev lite springig en gång efter galoppen men inget allvarligt. Blev ingen riktig form eftersom han oftast behöver att man skrittar mitt i passet för att lossna riktigt, men han gick i alla fall rätt bra annars. Tycker om den här ponnyn så himla, himla mycket. Han är så himla fin! ♥ Matilda (som fotade) fotade en HEL DEL andra bilder så jag har inte hunnit kolla igenom allt. Åh, han är så fin lilla fläckponnyn. Nu ska jag iväg till Julia och hälsa på deras kattunge, kameran hänger med dit såklart. Hejsvejs!
Kommentarer
Matilda

hehe upps xD

Datum: 2013-05-12 Klockan: 16:26:48 Blogg/hemsida: http://mmatildaoolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: