I know that we were made to break

 
Det är något med den här bilden jag verkligen gillar. Tyckte att det lyste väldigt fint just här.
Dagen kommer inte vara särskilt händelserik vad jag vet. Skulle egentligen till stallet idag men jag tror jag skippar det. Ska ju ändå på hoppträning imorgon. Är verkligen super taggad för det. Just nu ska jag fortsätta lyssna på Stay the night av Zedd ft. Hayley Williams i alla fall. Inte alls min typ av musik vanligtvis men både Hayley och Zedd är ju helt amazing så varför inte?
Kommentarer
Sanna Bäckström

Du fotar alltid så himla häftiga bilder! <3

Svar: Åh, underbart land. Värmen <3

Datum: 2013-11-16 Klockan: 13:15:25 Blogg/hemsida: http://sannas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: