Don't say I'm better off dead, 'cause heaven's full and hell won't have me

 
 
När jag egentligen fotade Julia så kom jag bara och tänka på en hashtag från Instagram som heter doingthecammy. Det är alltså ungefär den jag gör på minatyr bilden, men jag gör lite fel. Och då skulle jag bara visa hur man gjorde och Julia fotade lite spontant min misslyckade process eftersom jag aldrig riktigt lyckades och sen så åkte min tröja ner ganska mycket också. Hahaha! Så ni får stå ut med det. Tycker i alla fall att bilden vart lite speciell och egen eftersom det är mitt i att jag försöker göra den rätta posen. Men jag gillar den faktiskt. Den är liksom lite udda. Vad tycker ni om bilden? 
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Jag älskar dessa bilder! Så himla fina!

Datum: 2013-10-03 Klockan: 17:23:52 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: