Ursäktar

 
Ursäktar ingen uppdatering idag. Spenderade hela kvällen hemma hos Julia och vi tittade på The Notebook, herre min gud vad cheesy den filmen är alltså. Haha, var nästan bara så att jag skrattade. Sen åkte vi fyrhjuling en sväng för att den måste köras varje dag annars krashar den så vi körde runt lite i mörkret. Dem senaste dagarna har inte varit dem muntraste i mitt fall men efter att Signe skrev ett par otroligt sjukt fina saker som fick mig att börja gråta på ask så det gjorde det hela bättre och sen skrev Julia och en fin sak efter. Att jag förtjänar att ha sånna fina vänner. Ni borde verkligen besöka Signes nya blogg, ni kommer inte ångra er. 
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Låter som om ni hade en hel del kul! ^^ Sjukt fin bild!!

Datum: 2013-09-24 Klockan: 22:46:03 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: