15

 
 
 
Idag fyller jag då alltså 15. Gud, vart tog åren vägen? Känns som jag nyss fyllde 10. 
Försökte ju fota självporträtt igår men det blev inte så jätte många bra bilder. Blir ju så när man är universums mest ofotogeniska människa. Hahaha. Därav mina tyiska hår ia ansiktet bilder eller helt enkelt att vara vänd åt andra hållet. Ser extremkort ut på första bilden eller mina ben ser väldigt korta ut så låt er inte luras av det.
Jag hoppas i alla fall att jag ska ha en härlig dag idag och hoppas att ni också har det. Ska träffa Bella på stan vid lunch, äter middag hos farmor och farfar och annars händer inte jätte mycket då jag firar med resten av pappas släkt först imorgon. 
Kommentarer
Molly

Yey Grattis igen!:D

Svar: Tack! <3
Sofia Krantz

Datum: 2014-04-19 Klockan: 09:07:57 Blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se
Emma

Grattiiiis! :D

Datum: 2014-04-19 Klockan: 19:08:51 Blogg/hemsida: http://emmaomelros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: