Morning

 
 
 
Vaknade upp imorse av att få inse att jag glömt att dra ner rullgardinen, men jag fick även bevittna den vackra soluppgången och sen lyste det in genom fönstret. Så då satte jag upp kameran och fotade lite där i min "pyjamas". Har spenderat mycket tid med att redigera bilder, bland annat till en sammanfattning av 2014 som kommer publiceras någon gång. Får en sån konstig känsla när jag kollar igenom gamla bilder. Hela själen fylls av någon abstinens-liknande känsla.
Har även lyckats köpa några julklappar i sista laget, p.g.a. lathet, och slagit in dem. Känns dock inte som jul alls. 
Kommentarer
Cia

Men vad häftiga bilder ❤️

Datum: 2014-12-21 Klockan: 20:22:27
Josäfin Andersson

Alltså fan va fina!! Du är så jävla duktig med kameran!

Svar: Sent svar, ursäktar. Men tack så hiiiiimla mycket! ♥
Sofia Krantz

Datum: 2014-12-22 Klockan: 23:24:30 Blogg/hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: