Believe me, I won't stop at nothing to see you

 
Världens finaste varlse. Detta var typ den enda bilden som blev bra från våran promenad, trots att min jacka får mig att se gigantisk ut. 
 
Efter dagens ridpass med Irko vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Inte åt det positiva hållet där man är mållös för att det gick så bra. Det började bra men slutade i katastrof. Orkar inte gå in på detaljer direkt, han vart bara svinstark och helt omöjlig verkligen och jag gjorde inte saken bättre direkt.
Tre skitpass på en och samma vecka känns lite väl mycket. Jag är mycket inne på att sluta med ridning just nu, eller att sluta på ridskolan alltså. Jag har bara dåligt samvete efter varje pass och det har bara gått sämre och sämre. Enda anledning till att jag har fortsatt är i hopp om att det ska börja vända. Men jag har tillslut insett att det bara handlar om att den här formen av ridning inte passar mig. Men som sagt, inget är bestämt utan jag funderar väldigt mycket just nu. Vi får se hur det blir. För när den "vanliga ridningen" inte gör annat än att få mig att må dåligt över mig själv så ser jag ingen anledning att fortsätta längre. 
Kommentarer
ida foto. ♛

så mysig bild!!

Datum: 2014-01-26 Klockan: 15:12:10 Blogg/hemsida: http://prinsesc.blogg.se
Molly

Slutade också på ridskolan när jag började känna liknande till det du beskriver här. Ibland var det kul, men majoriteten av alla ridpass var inge vidare. Men så hittade jag westernridningen!:3 Det kanske är något? Tror du skulle passa perfekt som westernryttare!;)

Svar: Vet faktiskt en del som har varit i samma situation. Jag har varit inne på spåret att testa western eller akademisk ridning, eller alltså någon ridning som inte handlar om samma stöd och så vidare, men problemet är att vi hade en western ridskola i stan men den la ner så det finns inte riktigt några andra alternativ just nu. :( Sen rider jag ju Major med repgrimma, så det är ju lite western style på det. ;)
Sofia Krantz

Datum: 2014-01-26 Klockan: 19:57:47 Blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se
Matilda

Det är så himla jobbigt då vinterjackorna får en att se ut som nån sumobrottare :')
I övrigt en jättefin bild på er!

Datum: 2014-01-26 Klockan: 20:40:37 Blogg/hemsida: http://matildaengblom.horseworld.se
Emma

Åh sån himla mysig bild! Superfina är ni!

Datum: 2014-01-27 Klockan: 21:03:34 Blogg/hemsida: http://emmaomelros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: