Förlåt

Två gulliga bilder på Major från senast jag var hos honom.
 
Jag vill bara ursäkta min oaktivitet på bloggen. Julia har typ "bott" här dem senaste dagarna, för hennes föräldrar är bortresta och har inte känt någon anledning eller inspiration till att blogga. Så därför har det blivit som det blivit. Har heller inte haft så mycket att skriva om eller många bilder att lägga ut. 
Det ända som har hänt är väl att jag hoppade Fille igår och det gick rent åt helvete. Jag är ju väldigt mån om att man i sin relation med hästen ska vara precis lika och ha lika mycket att säga till om. Men igår körde Fille sitt eget race, var helt svinpigg och jätte stark. Aldrig varit med om liknande. Fick styra in i väggen flera gånger för att stanna. Sen red jag bara flängigt och dåligt så det är klart att 80% av det är mitt fel. Fille gjorde bara som han skulle och hoppade jätte fint ändå, men usch. Hela passet fick mig att bara att vilja sluta med ridning och allting. Men jag vet inte vad jag gör riktigt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: