3 år

 
 
 
 

Inte nog med att det idag är min tvåbente bästaväns födelsedag så firar jag och Major dessutom exakt tre år av bekantskap. För exakt tre år sen åkte jag alltså ut till honom för första gången. Vi firade i alla fall detta med att bästa Matilda hängde med ut och fotade. Så otroligt tacksam att hon gjorde det. Alltid lika roligt att spendera tid med henne och roligt att hon kunde fota dessutom. Tack åter igen!
 
Fotograferingen blev mest rätt flummig, hahahaha. Vi fotade i deras hage och jag hade tänkt ha en stillsam och lugn fotografering men Major hade andra planer kan jag säga. Började med att rulla sig massa och sen bara busade vi runt massa i hagen som ni ser på en av bilderna. Han for runt i galopp och bockningar och massa andra cirkuskonster. Ibland undrar jag om denna häst verkligen är 24 år... Efter detta hade han ganska svårt att tagga ner men efter ett tag kunde vi ta lite lugnare bilder trots att han inte alls är bekväm i att behöva stå stilla. Satt även upp jätte kort men han var inte så glad i det så satt av rätt fort. Det hela blev rätt konstigt och flummigt helt enkelt, visst skötte sig Major men det vart lite förvirrat mest. Han förstod inte varför vi var i hagen utan några andra hästar och vi fick helt enkelt inte riktigt fram våra budskap till varandra bara. Men jag älskar denna häst oändligt ändå. ♥
Kommentarer
Molly

Underbara bilder, man ser lyckan i dom! c:

Svar: Tack så mycket, Molly! :3
Sofia Krantz

Datum: 2014-06-11 Klockan: 22:20:27 Blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se
EBBA LAGERSTRÖM

Åh, ni är så fina! <3

Datum: 2014-06-12 Klockan: 08:06:17 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: