After you, hell should be easy

 
 
 
 
 
 
Fantastiskt nog var jag ute på en riktigt, riktigt lång promenad idag. Fotade en del också eftersom det är så fint med alla höstfärger som långsamt börjar komma fram. Vi har sjukt många änder här runt omkring och de är faktiskt väldigt roliga att kolla på. De var lite skeptiska till mig, och det var alltid en av de som simmade lite närmare mig och höll koll på mig. Modigt måste jag säga. Man vet ju aldrig vad en människa kan hitta på.
Det var bara fascinerande att se hur de kommunicerar med varandra om vart jag är någonstans, en vaktade längst fram så de andra kunde lägger huvudet under fjädrarna och sova. I don't know, vissa saker fascinerar mig bara lite väl lätt. Eller det mesta fascinerar mig lite för lätt...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: