Come away to the water

 
 
Ibland är det svårt att ta in hur fin Julia är alltså. Bilderna är från vår photoshoot vi hade hemma hos henne i söndags. Vi gick runt lite här och var men det var faktiskt här det blev några bra bilder. 
Snart måste jag hoppa på cykeln och ta mig iväg till skolan (ugh) men hade tänkt börja spela in min video jag hade tänkt göra om lite egna tankar och tips kring att bli vegan, eftersom många undrade och frågade om massa olika saker kring veganism och sådär. Spelade in lite små klipp igår men det hann bli så mörkt tillslut - har nämligen ingen taklampa i mitt rum utan bara ett snedtaksfönster. Daily struggles... 
Hoppas i alla fall på att det blir något sevärt av videon, är ju annars professionell "spela-in-några-klipp-och-sen-inte-tycka-om-det-så-jag-raderar-allt-istället":are. Aja, vi får se om det blir något bra av det- Hoppas inte på för mycket bara.
Kommentarer
Molly

Åh så fina bilder! Härligt med en brygga sådär!c:

Svar: Tack så hemskt mycket, Molly! c:
Sofia Krantz

Datum: 2014-09-17 Klockan: 12:05:52 Blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se
Julia ✌️

DU ÄR SÅ DUKTIG HERREJÄVLAR, bilden högst upp är magisk.

Datum: 2014-09-18 Klockan: 20:49:03
Hehe

Fast båda är sjukt fina.

Datum: 2014-09-18 Klockan: 20:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: