Filius

 
 
Är han inte världens sötaste häst?  Har totalt ändrat min uppfattning om honom, klart att jag fortfarande tycker att han är ganska jobbig och hetsig men jag har verkligen börjart tycka om honom. Detta är då från "hopptävlingen" vi hade där jag och Fille klarade oss felfria. Woho! Det gick super att hoppa. Men ni ser ju att han älskar att hoppa en halvmeter över hindret, haha.
Pappa är fotograf till bilderna och det var helt felfokuserade allihopa från början så jag var tvungen att göra en total makeover i Photoshop till dem därav ser de lite halvtskumma ut.
 
Tog bort tidigare inlägget. Vet inte riktigt vad som flög i mig, blev helt plötsligt bara jätte deppig. Men jag ska försöka hålla min blogg så glad som möjligt nu istället!
Kommentarer
Anonym

Jättesöt häst ;)

Datum: 2012-06-21 Klockan: 23:24:02
Ottilia

Gud vad fin han va! :D

Datum: 2012-06-21 Klockan: 23:32:42
sofia

fiint ! grattis till er :) riktigt söt !

Datum: 2012-06-22 Klockan: 10:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: