Yesterday

 
 
 
1: En privatägd häst som stod i en hage - 2: Harry och Frida i skospiltan - 3: (från vänster) Frida, Sofus och Ubbe -  4 /5: Fille - 6/7: Jag och Major på våran skritt utomhus och glada & nöjda efter ridpasset
 
Var i stallet vid klockan åtta igår, agerade stallvärdinna och hjälpte barnen i nybörjar grupperna att sadla hästarna och ledde in hästar och sånt. Det var riktigt kul faktiskt! Och sen myste jag lite med Fille. SER NI HUR SÖT HAN ÄR PÅ BILDERNA ELLER? Herre gud.
Sen åkte jag till Major, som jag inte varit hos på ett tag. Jag skulle ju dit för ungefär en vecka sedan men han var sjuk och har precis blivit frisk. Så han hade tydligen inte varit sig själv riktigt sedan dess, ganska nere och inte positiv alls. Men igår var han glad och mysig. På uteritten var han väldigt avslappnad, annars brukar han vara ganska spänd då. Och i ridhuset var han så duktig så jag vet inte vad. Lyssnade jätte bra, gick bra i form, jobbade jätte bra när jag gjorde skänkelvikningar och galoppen som han annars kan vara ganska svår med och bara vill springa snabbare gjorde han fattningarna direkt och galopperade på jätte fint. Och jag är så glad så jag vet inte vad! Han är så himla fin, den hästen.
 
Kände bara att jag ville skriva av mig min glädje! :) Har på senare tid mest känt att de senaste ridlektionerna inte har gått så bra så detta kändes hur bra som helst. 
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Åh va många fina hästar! Älskar den första bilden. :)

Datum: 2012-10-14 Klockan: 16:57:06 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi
Josephine Einarsson

Hej! Snygg blogg du har och vilka fina bilder på hästarna! :)
Du, jag har en frågestund just nu som avslutas ikväll, och den som ställer flest frågor vinner en länkning! :) Skulle vara jättegulligt om du ville ställa några frågor!! Här hittar du till inlägget: http://photomemorys.blogg.se/2012/october/fragestund.html#comment
Kram och ha en bra kväll :).

Datum: 2012-10-14 Klockan: 18:16:20 Blogg/hemsida: http://photomemorys.blogg.se/
iza. | bruneta.blogg.se

svar: tack så mycket. <: // vad roligt att det gick bra då (med din ridning alltså). ridning är verkligen så jäkla roligt. det är något helt speciellt med det. idag när jag tog ett ridmärke på klubbtävlingen (eller vad man ska kalla det) och galopperade tänkte jag bara hur underbart det är att rida, hihi

Datum: 2012-10-14 Klockan: 19:06:06 Blogg/hemsida: http://bruneta.devote.se
Andrea

Sv: Tack så mycket haha :) Dessa bilder tyckte jag var fina! Skäcken var ju ursöt!

Datum: 2012-10-14 Klockan: 19:36:10 Blogg/hemsida: http://www.asall.blogg.se
Anonym

jag tycker så himla mycket om dig

Datum: 2012-10-14 Klockan: 20:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: