You're an illusion, you'll never be king

 
 
 
Just nu känns allt med bloggen ganska meningslöst. Har ingen lust att lägga ut meningslösa inlägg om vad jag gör om dagarna. Jag vill skriva om något folk faktiskt bryr sig om, och vill läsa. För mitt huvud är inte tomt på tankar, och jag skulle mer än gärna skriva av mig på roliga saker.
Men jag har inga idéer på saker att skriva om just nu. Så det skulle vara kul om ni ger förslag på vad ni vill att jag skriver om. T.ex. mer information om vissa saker eller bara tips eller tankar eller vad som helst som inte innefattar att tråka ner er med min vardag. Exempel skulle väl typ vara mer information om mina favorithästar, mer information om mina djur eller bara vad som helst. Inga förslag är dåliga förslag, eller nja. Det kan man ju diskutera.
 
Tänkte i alla fall berätta att jag ska på ett ganska roligt ridläger i sommar, skulle egentligen åkt ner till Skåne på ett läger som min awesome kompis Sofie tipsat om men mina föräldrar tyckte det var för långt att åka så vi bokade upp oss i förrigår på ett annat ridläger som verkade roligt också. Så det ska bli riktigt kul då med tanke på att jag förmodligen kommer vara med på igångsättningslägret på mitt stall i slutet av sommaren. För er som inte vet det är det att man sätter igång hästarna igen efter sommarbetet eftersom de då är lata och lagom tjocka. Ska bli hur kul som helst!
Kommentarer
Anonym

Uppdatera mer, mer spännande fototagningar, inte lika mycket hästbilder... osv.

Datum: 2012-10-24 Klockan: 05:54:43
Ellen (alatariel)

Jätte fina bilder! Och det där med ridlägret låter super kul. :)

Datum: 2012-10-24 Klockan: 16:21:50 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi
Anonym

Skriv om vad som helst, :)

Datum: 2012-10-25 Klockan: 20:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: