Plank tour @ Stockholm

 
Förlåt för min sega update, men har spenderat hela helgen i Stockholm med Julia. Vi hade ju redan innan bestämt att vi skulle gå på Fotografiska museet, så det gjorde vi vilket var trevligt. Dessutom bestämde jag att vi skulle ha en 'Plank Tour'. Haha, folk stirrade väldigt mycket. Speciellt han som syns med barnvagnen på tredje bilden. (hej, hej) Anledningen till att det fick bli Plank Tour bilderna på mig och inte Julia var att två av de fyra bilderna inte blev bra så det blev bättre med fyra bra bilder istället. Man ser även Gröna Lund i bakgrunden på sista bilden om man tittar riktigt, riktigt, riktigt noga. Men ni vet inte hur hal den soptunnan var, det var nästan hemskt. Höll på att åka med huvudet i backen ett par gånger.
Har under denna helg smakat sushi för första gången (vilket var ganska gott), även lyckokakor och sjögrässallad (vilket inte var lika gott...).  Tänkte även berätta att jag nu är 50% vegetarian, eftersom jag precis har blivit det vill jag gärna ta små steg i taget. Känns hur bra som helst, faktiskt!
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Jätte najs bilder! Planking är riktigt roligt, haha! :)

Datum: 2012-10-01 Klockan: 15:29:38 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: