Maybe if I fall asleep I won't breathe right

 
 
 
Var och åt middag hos släkten igår och hade kameran med mig så jag och min kusin Moa drog ut och spontan fotograferade medan solen gick ner. Precis utanför där dem bor är det jätte fint och jag har länge velat fota porträtt där någon gång. Först blev det mest oseriösa bilder men efter en stund la jag kameran på marken när vi stod i en backe och jag fick springa fram och tillbaka och ta bilder på mig och Moa när vi slängde på håret. Så går det när man varken har stativ eller fjärrutlösare. Otroligt att bilderna ens blev bra. Vi tog en HEL DEL andra bilder också, dessa är de enda som jag är med på dock men vi gick runt lite och det blev blommor, ett par änder och Moa (sen ett par på Frida, för hon ville vara med lite också) som fick fastna på bild. Men mest skrattade vi nästan. Har ett par andra bilder som kommer upp senare, en som jag tog på Moa kan jag nog nästan säga är en av mina favoritbilder som jag har tagit. Den kommer upp snart hoppas jag. 
Haha, låt er inte luras av första bilden. Moa är inte längre än mig egentligen. Och hennes hår på den bilden alltså, wooooow.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: