Valborg

 
 
 
 
 
Hej på er vänner!
Förlåt för uppdateringen de senaste dagarna, men jag har haft annat för mig. Kan dra det lite snabbt! Igår träffades jag, Julia, Clara och Tess inne vid slottet för att se på majbrasa samt umgås lite. Vi träffade först på ett ankpar som kom väldigt nära. Annars spenderade vi mest tid uppe på ett "tak" (fast det var inte riktigt ett tak) med fin utsikt över vår lilla men ändå skapligt fina stad, där gick vi runt samt skrattade åt våra egna skuggor på slottsväggen för dem såg helt sjuka ut. Och ljuset var så himla fint så jag ville bara, åååh. Tur att kameran var med i alla fall! Sen sov Julia över här, och idag var vi och kollade på hopptävlingen i stallet. Mycket avramlingar kan jag säga, min lillasyster visade upp en av dem. Kommer väl ut på hennes blogg sen antar jag. Sen åkte jag och Julia hem till henne och gick ut med hennes hundar en sväng. Blev lite lydnadsträning då båda två är ganska ouppfostrade och gärna drar iväg med en och går jätte långt framför en. Med Max (som jag höll i) gick det sjukt bra med! Vi försökte få dem att verkligen gå BREDVID oss, inte före oss. Och han förstod väldigt snabbt och var sjukt duktigt, så jag var väldigt glad över det. Jag kunde faktiskt till och med hålla kopplet löst och han gick precis bredvid helt lugnt och jag kunde springa och han sprang bredvid med utan att springa i för väg och stannade så fort jag stannade. Blev glad att han var så duktig och fattade så snabbt. Borde nog satsa på att bli hundtränare, hahahahah. Fast nja.. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: