Two kids, no consequences

 
 
Haha, mina nyckelben är helt sinnesjuka. Dem sticker ut så sjukt mycket att det är läskigt. Jag och mina vänner brukar skoja om att jag skulle skulle kunna förvara saker där, typ mat och sånt. Nejmen seriöst. 
Seg dag idag. Insåg att jag glömt idrottskläder när jag väl kom till skolan så blev ingen idrott idag för mig. Hade nog inte orkat med det heller i för sig. Ska fundera ut lite idéer till lite roligare inlägg och kolla runt på We♥It och Tumblr och sånt efter inspiration till bilder och sådär så jag får in lite nya bilder. Vill verkligen få igång bloggen nu när många nya börjat läsa och kommentera. 
Kommentarer
Ebba lagerström

OJ herre gud, jag har aldrig tänkt på dina nyckelben faktis, du är som min mamma ;)
Hon har också sjukt synliga nyckelben ;)

Kram! <3

Datum: 2013-09-18 Klockan: 20:21:35 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: