Was it real or a lovescene from a bad dream?

 
Igår fick jag denna bild skickad till mig. Det är min bild men en tjej från Tyskland som heter Luka som har redigerat den. Jag är helt förälskad i den. Det är faktiskt två olika bilder som hon har satt ihop till en och det blev helt amazing. Hon är sjukt duktig. Vi har "träffat" varandra genom Instagram och då undrade hon om jag kunde skicka några bilder som hon kunde redigera så det gjorde jag. Hon heter piccadillypics på instagram och jag awesomesofia (och sen krantzsofia som är mitt mer personliga account) ifall någon missat det. Det känns rätt coolt att någon faktiskt frågat om att få redigera min bilder. Här under ser ni de två orginal bilderna. 
 
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Sjukt nice! :D

Datum: 2013-09-15 Klockan: 14:47:25 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi
EBBA LAGERSTRÖM

WOW, vilken bild, sjukt fin blev den Sofia!!
Headern blev ju as bra, här kommer svaret på din kommentar, även fast det blev lite konsdigt skrivet ;)

Sv : Vad kul!!
Hahahaha, jag vill inte redigeras andra bilder ;) Känns så elakt!!
Gjorde du, vad kul, är den uppe på bloggen?! Eller ja, det ska jag kolla!!!!
Hahahah, faktis, synd att Fille inte kune haft ett vitt schabrak ;) :D

Datum: 2013-09-15 Klockan: 14:57:45 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: