I need your love like a boy needs his mother's side

 
Alltså hade denna bilden varit skarpare hade den varit perfekt. Det är så himla synd att nästan alla bilder från när jag red vart oskarpa för det hade blivit många fina bilder annars. Finaste häst. 
Det känns lite trist för att statistike har varit låg och kommentarerna nästan borta senaste dagarna, och eftersom statistiken nyss var väldigt bra känns det ju extra trist. Ni får gärna säga vad jag ska förbättra i så fall, för min blogg har känts lite trist senaste dagarna.
Kommentarer
Molly

“Friends are like stars.... You don't always see them, but you know they are always there”

Tänkte på det när du skrev det där om bloggen hehe :']

Men annars tycker jag bilden är riktigt fin! Älskar strålkastarljuset som ni får på er, lovely!:3

Svar: Sorry för sent svar nu, hahaha. :) Men tack så jätte mycket.
Sofia Krantz

Datum: 2014-01-21 Klockan: 19:58:23 Blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se
FlizanLizan

Fin bild :)

Datum: 2014-01-23 Klockan: 18:01:23 Blogg/hemsida: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: