Kontrast

 
 
Satt och försökte redigera dessa två bilder, som jag tog när vi åkte ut med mammas kompis till stallet hon har sin unghäst som jag skrev om för ett tag sen. Färgerna på dessa två bilder var helt konstiga så tillslut gjorde jag dem svartvita och tyckte mycket om kontrasterna mellan färgerna på hästarna, alltså den lilla vita ponnyn som står lite längre fram som förövrigt var super gullig. Sorry för mycket hästbilder just nu.
 
Gårdagen var väldigt konstig helt ärligt. Var först och pratade med min läkare och fick direkt efter åka och ta ett blodprov jag har undviktigt att ta ett bra tag nu, har extrem fobi för vassa föremål (aikomofobi) som t.ex. nålar men nu fick jag det gjort i alla fall. Åt sen sushi med mamma på stan och hann där knappt vara en timme i skolan innan jag skulle iväg och prata med en annan så jag for lite kors och tvärs hela dagen. Idag ska jag i alla fall försöka ta det lite lugnare. Ska ut och krama på lill-ponnyn en stund nu hade jag tänkt. 
Hoppas ni får en toppen dag!
Kommentarer
Molly

Jag älskar verkligen de här bilderna! Skickligt värre!:3

Svar: Åh, tack så hemskt mycket! :)
Sofia Krantz

Datum: 2014-03-15 Klockan: 13:33:48 Blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: