Living in ruins of a palace within my dreams

 
I brist på andra bilder fick det bli ännu en på på den söta kossan. Igår åkte jag hem från skolan då min hals svullnade upp ganska illa och nu har jag även gått och blivit förkyld och fått hosta. Att jag aldrig kan få vara frisk, eller åtminstone på den fysiska biten. Låter som en hes gås just nu. FUN FACT: jag är expert på att bli väldigt, väldigt hes när jag blir sjuk.
 
Kunde i alla fall ta mig till skolan idag och så och åkte även ut en kort stund till Melody. Hade inte tänkt göra något speciellt nu när jag är sjuk så lät henne bestämma vad vi skulle göra. Gick ut och hälsade i hagen där hon stod och åt hö. Hade planerat att om hon inte ville följa med så fick hon stå kvar helt enkelt, men efter en stund så valde hon själv att vi skulle gå och vi började gå bort tillsammans mot ligghallen, även idag utan grimma. Hon fick gå först men hon stannade efter ett tag och väntade in mig. Så gulligt. Gjorde inte så mycket sen utan hon var inte på humör för att göra något särskilt så jag borstade pyttelite (hon var nog lite trött på efter i söndags haha) och sen fick hon stå ute och äta lite gräs helt enkelt. Rätt mysigt att bara umgås också. Bra träning för mitt dåliga tålamod också, vill ju lätt att det ska "hända saker hela tiden" och mitt tålamod är verkligen något jag vill förbättra. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: