Don't leave me in the dark

 
Favoritbild från dagen. Har varit ute hos Julia och sovit över där. Har haft det så himla bra. Hon är den bästa vännen man kan önska sig verkligen. Vet inte vad jag skulle göra utan henne. Idag kom även Bella ut till henne så vi gick ut och fotade. Blev inte särskilt många bra bilder helt ärligt, men jag har nog några fler bilder på både Julia och Bella men detta var helt klart favoriten från idag som sagt.
 
Imorgon händer en rätt rolig sak. Ni kanske minns att jag för ett tag sen sa att något roligt skulle hända i slutet av denna månad? För det är då imorgon som detta tar sitt startskott så vi får se när jag uppdaterar er om det hela. Älskar att hålla hemligheter för er. Åh, så himla taggad. 
Kommentarer
Josäfin Andersson

DAMNN så himla snygg bild :o

Svar: Men tack så hemskt mycket! :D
Sofia Krantz

Datum: 2014-05-31 Klockan: 20:28:51 Blogg/hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: