Maca daterade

 
Filmade en liten video igår, en video jag aldrig gjort tidigare. Det hela började med att jag fick hem mina produkter från Organic Burst för ett tag sen och har testat lite olika maträtter med dem i. I förrigår testade jag att mitt maca-pulver i en daterade och vart typ euforisk över resultatet. Gjorde då en ganska dålig mobilvideo men kände att jag ville göra en remake på den med lite bättre kvalité så då blev det istället att jag filmade in en igår morse. Tyckte resultatet blev ganska likt det jag hade tänkt så jag är nöjd. Maca är i alla fall en rot med sitt ursprung från Peru som ger naturlig energi utan coffein, stabiliserar hormoner och är fullt av näringsämnen. Smaken är lite speciell och jag vet att några behövt vänja sig vid den men jag gillar den.
Jag märkte att det verkar lite som om jag är sponsrad av OB, hahaha, men det är jag faktsikt inte. 
 
På tal om ingenting så medans jag satt och redigerade denna video i vardagsrummet så satt pappa och kollade på tv och då på nyheterna dök det här upp. Tänkte bara att det var ett roligt sammanträffande med tanke på att inlägget jag skrev häromdagen. Tänker väl inte säga så mycket mer utan det vara bara ett litet underligt sammanträffande. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: